Blogipostituse bänner

On väga tavapärane, et soojade ilmade tulekuga liigutakse siseruumidest õue treenima. Värskes õhk ja päike mõjuvad igati tervistavalt ning õues aktiivselt ajaveetmine on alati topeltmõnus.


Tihtipeale valitakse õues treenimiseks aeroobsed alad nagu jalutuskäigud, jooksmine ja ratas. Loomulikult on need tegevused igati tervislikud ja värskendavad, kuid unarusse ei peaks jätma ka lihastrenne. Miks? Sellepärast, et kui kõik trennid muutuvad ühtäkki aeroobseks, saab lihastoonus sellest kindlasti kannatada ja see mõjutab üsna kiirelt Sinu väljanägemist ning enesetunnet.

Peab arvestama, et lihastrennil ja aeroobsel treeningul on kehale väga erinev mõju. Lihastrennide eesmärk ei ole vaatamata levinud müüdile üksnes lihase kasvatamine. Tegelikkuses on just lihastrennidest tulenev hea lihastoonus see, mis tagab ilusa trimmis keha ja hea vormi. Prink tuhar, peenike talje ja ilusad vormis jalad tulevad siiski ainult lihastrennidest.


Kui keegi ütleb ütleb, et tema saab muru niites või aiatöid tehes sama koormuse, mis lihastrennides, siis on meil lihtsalt erinev arusaam lihastreeningust:)


Minu soovitus on hoida ka suveperioodil kavas kasvõi 2 lihastrenni nädalas, et lihastoonus säiliks. Võid teha seda kas spordiklubis või kodus – kuidas ajagraafik lubab. Kui armastad õues treenida, saad koduseid treeningkavasid teha aias, rõdul või miks mitte kusagil metsaservas. Fitbody suvistes kodustes treeningkavades on minimaalne treeningvarustus, mille saad hõlpsasti panna seljakotti, autosse ja liikuda vajadusel metsa või randa, et oma lemmiktrenn värskes õhus ära teha.

Kui Sulle meeldib pika video järgi trenni teha, vali Fit & Strong Home, mis on kokku pandud minu ja Heiki poolt. Selle boonuseks on, et saad seda teha ka koos oma kaaslasega. Kui soovid kaalu alandada ja Sulle meeldivad lühikesed 28-minutilised HIIT trennid, soovitan HIIT weight Loss Home kava, kus harjutused on pisivideotena ning pead ise taimeri järgi trenni tegema.

Peagi on tulemas ka uued Summer Body täispikad kavad, mis sobivad suvesse nagu valatult!

Fitbody jõusaalikavade hulgas on ka 2-3 treeninguga kavasid jõusaalis tegemiseks mis on ideaalsed suveiseks treeninguks. Proovi kindlasti Bikini Body Light 1,3 kava, kus on 2-3 treeningut nädalas!

Mõnusat sportlikku suve algust!